Sunday 29 January 2012

Sakit Kepala

Sakit Kepala!!!

Aku migrain lagi. Terasa bengkak2 kepala. Aduh, tak dapat digambarkan situasi menyakitkan ini. Kepala seakan dimamah2, cahaya ibarat seteru.......... Justeru, aku teringin nak cerita pasal sakit niss.


aduh, aduh tak der ke orang nak tulung picit2kan.... kesian aku weh.


Kehadirannya boleh dirasa, sedikit2 di tempat kerja....kemudian melarat2 di rumah. Cara mengubatnyer?? aku akan berkurung or tidur dalam bilik gelap sehingga hilang. Aku ibarat drakula yang gerunkan cahaya. 

Beberapa punca2 yang menyebabkan aku sakit kepala, 
( selain yang bersabitan dengan kekurangan fuluss laa... )
  • terkena cahaya silau secara mengejut, contohnya terbangun lewat ( masa muda dulu acapkali gaks, tak sengaja .he...he..)
  • membaca tulisan yang kecil tapi dipaksa jugak dek tertarik ngan isinya.
  • tercium bau pewangi yang pelik2 ( aduh..boleh serta merta naik angin ahmar niss) erg, ergg..
  • marah2
Sabar2, aku kena kontrol suhu darah takut terkena darah tinggi.
Whatever, aku stop dulu sebab nak tengok AJL 26

No comments: