Friday 20 January 2012

Khasiat Mangkuk Tingkat aka Tenong

Pernah tak korang terpikir nak buat pot luck di tempat kerja eh? Kat tempat kerja aku start buat projek nih pada tahun lepas. Masing-masing bawak menu untuk dites oleh geng2. Tapi ader syarat-maratnyah.
Pertama, tak ader kutuk2 belakang dan
keduanya tak ada main tapau-tapau, ok..orait?


nih mangkuk tingkat saper eh? sodap korang masakkk. 
Buka bekal gini kat tepi pantai kan bes!



Pot luck kat aku berkhidmat jiwa dan tenaga..
  berseleraknya makk, ni bukan nak masak sangat pon, sajer buat  party tupewer kan?
 Lontong pon ader, rajin Kak Sa yer..sodap nampak.


 amboi, berebut2 ngalahkan budak. Tepi sikit, aku nak cedok nih. 
Aku masak makaroni bakar, tapi tak lah pulak aku snap...........
minggu depan resepi aper yer??

No comments: