Monday 2 January 2012

Meh kenal-kenal dulu

Assalamualaikum, salam perkenalan

Selamat Tahun Baharu 2012.  Saat aku berkobar2 nak mencuri  ruang di buku maya ini, mula-mula sekali aku terpikir nak tulis dgn lenggok yng mcmana. Nak guna bahasa dgn sentuhan ala-ala peperiksaan ke nak guna bahasa harian. Tapi mmandangkan ni coretan aku aka deri or buku nota aku, makanya aku selesa guna bahasa harian.  Wahai anak2ku, ayat2 dlm blog mak ni tidak boleh jadi rujukan lam periksa deh..Nanti mak ajarkan struktur ayat yg betul.......hmm.

Memula aku kisahkan pasal famili tsayang aku. Esben aku AK. Orangnya baikkk sgt tapi lebey rendah drp aku. Memandangkan aku ni tinggi lampai ala model gitu, makanya potensi tuk jumpa guys yang taller than me kurenglah. Tak pelik pon sbb dah jodoh... Taun ni masuk 16 tahun yer kita kawen. Ai lap yu aboh.

Orang tua kata, kalo si isteri lebih tinggi drp si suami akan murah rejeki. Iyer? setakat ni alhamdulillah, rezeki murah sokmo. Dan yang paling penting hidup kami hepi dan tenang selalu. Taun 2012 ni org gormenkan naik gaji? memang murah ...syukur dan timekasih.

Anak3 ku ialah abang, kakak dan adik. Umur mrk 15, 12 dan 7 taun. Kakak tu ingat dia selesalah sbb dia sorang jer anak dara aku. Ooo tidak, kakak dan abang aku dah tren buat kerja rumah. Cumanya abang tu tinggal di asrama, maka dia selamatlah sikit. Bukan per, nak ajar anak3 berdikari. Betul kan? Apapun, Mak sayang abang, akan dan adik. Ingat tuh...



Gambar abohnya tepek lain kali. Nok cari hok hensem skitlah..


Wassalam, salam perkenalan.

No comments: