Saturday 21 January 2012

Nh Colla Plus, Teman Baruku

Bila nak meningkat umur ku menjadi kertu, makanya aku mencari2 kolagen cap apa yang sesuai. Ini tak lain tak bukan agar aku nampak hmmm....

Dalam google2 banyak pulak cerita pasal nh colla, lennox, nuvafemme dan aneka bagai lagi. Aku pernah gak guna Di end Han yang popular tuh, tapi nak masuk kotak kedua, tekak dah tak boleh telan. Tukar ke Nuvafem pulaks, tapi tak lama gaks sebab tak de disiplin. Tak ader salah apa pon pada kedua2 produk. cuma kesannya lambat kepada aku menyebabkan aku boring!!

Cuba gaks innershine........ada stok lagi, tak ader disiplin sebenarnya. Yeah, kali nih aku try pulak NH Colla Plus. Beli 3 tong terus, takut termiss. Rasanya cam masam2 bermadu gitu. Aku nekad kena disiplin sebab harganya mahall. oii, kira lebey RM10 sebotol untuk 2 teguk tuh.....kalo serasi aku nak jadi pelanggan tetap. Habis setong, kulit nampak sekata sikit......

Masaalahnya, regerlah mahai. Kat mana hah yang ada offer agar regernya sedikit kurang..kesian mak cik nak menten.

 ni hah dalam tong besar. Ada 16 botol. Harga RM167. Aku beli kat Watson. Hasil pengaruh blogger dan linda onn.



 botol besar ni cuma ada 2 teguk aku jer, tapi ada 5000mg kolagen. Harap berkesanlah pada aku.


Duta NH Colla. amboi, cantiknyess cik linda. Yalah tokew besar. Kalo duit banyak boleh jadi cecantekk. Lain dari minum kolagen nih, apa lagi rejim kecantikan cik yerr?? 


Gambar2 ni aku copy pes dari google image....



3 comments:

Anonymous said...

Saya pun ada cuba tp sama cam puan takde disiplin dan mudah fedup bila lmbt berkesan

che dai said...

Selamat berkenalan.
Tu lah kan problems kita. Buat yang asas2 pun kira over rajin sangat dah.

king size bedspread said...

Good sharing, NH Colla Plus is a super-concentrated marine collagen beauty drink launched under the NH Beauty Series, contains 5,000mg of marine collagen, natural Vitamin C and red grape juice concentrate to give you gorgeous skin. For detail visit:
http://kidbuxblog.com/natural-nutrient-packed-beauty-drink/





Best Regards,
Split Queen Box Springs or split queen box spring