Saturday 27 December 2014

Umrah: Visa oh Visa...memang sesak napas

Semua kelengkapan telah disediakan sedikit demi sedikit. Almaklum... besar juga jumlahnya. Kosnya bukan sekadar bayaran kepada agesi sahaja. Maka perlahan-lahanlah kukumpul materialnya supaya lengkap seadanya dengan kadar harga yang serendahnya. Banyak yang kubeli di Pasar Raya Mydin semestinya. Memang murah. Alhamdulillah.

Semua sudah lengkap cuma menunggu kelulusan visa daripada pihak Arab Saudi. Dari hari ke hari... dari sebulan hingga ke beberapa hari lagi kutunggu...kutunggu tapi... pabila kuhubungi pihak agensi, mereka pun tak tahu. Baru tahu sampai 1hb kak... waaa. Allah saja yang tahu gelojak jiwaku. Ya Allah, tenangkan katiku dengan perkhabaran gembira. Terimalah aku....huhu.

6 Disember 2014 ( Sabtu)
Kugagahkan jua menghadiri Kursus umrah mungkin untuk kali terakhir sebelum pergi menunaikan Umrah. Kalau? mungkin?...ish..ish.

Syukur, sesungguhnya Allah Maha  Pengasih lagi Penyayang...Maha Mendengar segala keluh kesahku. SyukuRR. Aku dikhabarkan Visa Umrahku telah LULUS!!! Fuhhhh...legalah sangat. Hilang batu dalam kepala.

No comments: