Saturday 13 December 2014

Umrah : Magiknya Kuasa Allah

Ketika menempah tiket flight ke Kuala Lumpur untuk ke Tanah Suci Mekah, sengaja aku memilih penerbangan yang paling awal untuk melancarkan segala urusan kami anak beranak. Kali ni aku memilih khidmat MAS buat kali pertamanya. Sebabnya MAS mendarat di KLIA. Namun yang paling awal ialah pada jam 9.40 pagi.

Terdetik dalam hatiku... alamak lewatnya. Biasanya dengan Air Asia aku terbang awal pagi iaitu jam 8.20. Nak tak ndak aku tidak ada pilihan. Tempah sajalah.... Aku hanya berserah pada-Mu. Pasrah.

Alih2 hari , aku mendapat emel daripada MAS yang menyatakan penerbangan dijadualkan semula dengan penerbanganku diawalkan pada jam 9.00 pagi. Pihak MAS juga menghantar mesej tentang retime itu. Sesungguhnya Engkau Maha Mendengar keluh kesah hamba-Mu. Syukur.


No comments: