Wednesday 3 October 2012

Entri Paling Laris

Sebagaimana yang aku sangat tahu, teratak aku ni tak derlah tetamunya yang saja2 mari. Yang datangpun mungkin tersesat ke barat... tapi okaylah, namapun blog peribadi, tentunya aku mencecer sekitaran aku aje.

Tahu tak post yang menarik musafir ke sini? hah  ha... mestilah tentang kecantikan. Bukanlah aku niss obses pada beuti tapi bila dah masuk tahap2 tertentu, mestilah ada usaha untuk selalu anggun kan? werk ... 

Taraa...ni lah yang jadi penyedut vakumnya. :-)


Nh Colla Plus, Teman Baruku

kan...kan, maka terbuktilah bahawa ramai wanita muda dan yang semakin tua tentunya suka menjelajah dan melawat2 site yang ada cerita pasal kolagen, awet muda... sihat dan cantik gitu. Tapi tak salah, kan asalkan jangan terlalu fanatik hingga main cucuk dan susuk bagai. Ngeri eh... (masa kecik dulu aku baca negeri sebab ingat salah eja..........waka kah LOL..) 

Apapun aku dah tak guna nh nih, beralih ke relianze pulak dah. Kan aku suka terai and erer. he.


No comments: