Monday 15 October 2012

Beli Sutera Lagi

Sukanya hati pabila ada duit lebih sikit. Bolehlah pakat gi beli kain sutera kat DM. Korang suker tak pakai baju sutera nih. Memanglah regernya agak mahal sikit, tapi masih berbaloi kan. Baju kat butik lagi mahai kan.

Aku pon bukanlah selalu pakai, mana ada duit nak melaram hari2 oi. Biasanya pakai setiap Khamis jer. Kan staff kerajaan digalakkan pakai batik Malaysia. So, kat Terengganu ni batik sutera lah yang popular, sebabnya selesaaa sangat... cewah promosi lah pulak. Ada korang yang nak aku belikan? Sehelai dua pon boleh....

Ramai jugak kengkawan dan sedara yang mintak tolong aku carikan. Tak derlah aku hambik untung sangat, cuma lepas minyak pon okay. Kan nak berjalan kereta tuh pakai petrol RON95. he..

Setakat ni, pantang dengar aku nak menjoli, ada jer yang mengirim. Kirim2 jugak duitnya maner akak eh... setakat air lio tu, kirim salam.

Nanti ku posingkan kengkain tu untuk pengisian entri aku ni. Pasti korang terjurai-jurai air mata...


No comments: