Friday 7 June 2013

Jalan2 Kelantan

Lama sudah tak meronda kat negeri kelahiranku ini... hu. Indah permai. Ramai saudara maraku di sini, tapi kali ni aku tidak berhasrat untuk mengunjungi mereka memandangkan aku hanya ada masa sehari saja. Lain kali deh.
sarapan dulu boh, nampak warung yang cantik dan teruja nak makan. 
Boleh lah tahan tapi servis super lambat...

KB Mall yang best!

 Restoran Cikgu yang ramai orang daripada makanan

dalam pukul 1.30 aku sampai ke sini setelah berebut2 dengan kesesakan jalan raya. Namun aoa yang aku dapat? cuma sempat ambik budu sajaaa, tanpa nasi apatah lagi lauk! grr. Rasa kecewa sangat lantas aku lepak2 depan kedai sambil tengok org makan. Aku pelik jugak sebab orang selamba ajer masuk dan masuk. Cuba masuk sekali lagi lah boh! Oh... rupanya lauk dimasak berterusan. Aku dapat ikan keli afrika yang super besar, ikan panggang, sayur dan buduu. Nampaknya ini saja rezeki aku hari ni. Dari aspek kebersihan kurenglah. Almakumlah orang dah ramai, mana sempat dah basuh sangat....

Kraf
ni namanya lekar. Gunanya untuk alas periuk panas. Lupa nak beli....


No comments: