Tuesday 26 February 2013

Pabila Tayar Pecah Menempek

Kalau sudah gemuk, tolonglah jangan pakai baju ketat. Bukan lagi dipanggil spare tyre sebab aku tengok spare tyre kereta kembara, elok saja terletak kat belakang. Cuba bayangkan, kalau tayar sper tu tidak lagi bergayut kat belakang kembara, adakah masih cantik dilihat? Tapi lelemak tepu kat bodi wanita ni dah jadi tayar buruk pecah! menggeleber menembak-nembak dari dalam baju... ee..maluuu.

Heyy...sedap mulut aku mengata-ngata orang.
Bukan sengaja nak mengata tapi rasa tak sanggup tengok. Kalau nak pakai jugak, cari2lah petua cara nak kuruskan badan atau makan ubat kurus ke.... Tapikan, aku rasa lebih elok kalau tak payah pakai baju2 sendat-sendat gitu lebih-lebih lagi kepada yang dah masuk senja kala tuu.

Aku tabik spring sambil angkat kaki sebelah kepada mak cik-mak cik yang masih menten slim melim walau pon sudah beransur senja. Makluman, aku tidak termasuk kategori ini sebab selulit serta lelemak majerin, minyak dan sebagainya banyak menempek kat badan.

Sori...

No comments: