Friday 7 September 2012

Geng Raya Merayau @ Me

Ha... tibalah turn aku pulaks menjamu geng2 raya merayau makan. Apalagi ambik cuti ah. Nak masak apa deh?? akhirnya aku berjaya menyiapkan nasi minyak versi raya speselku, laksa penang dan celur2 resepi daripada Chef Azali. 

Berpeluh2 aku masak sorang diri kat dapur start selepas subuh sampai ke tengah hari. Oh... terharunya tak ader orang tulun. Tapi, demi kawan2 aku mesti tunjuk terer jugak. Lagipun,mesti sediakan yang sedap2 lah sebab diorang tuh mahaguru kepada anak2 aku juga. Terima kasihku. Oh yer, adik pun aku paksa ambik cuti gaks untuk teman kan aku. he... tak bermoral.



  Yangmampuku sediakan. Hmm, dapat respon yang sesangat baik daripada kengkawan. Ala makan free, kenalah angkat tuan rumah tinggi-tinggi. Apapun aku suka. he.
sila tambaaa

 


 aiks, tuan rumah pon menyibuk sekali... sedap sangat ke bang.



 


tetamu terakhir, gatal pakai sudu gerepu makan. 
Ooo... tangan sakit kena merecun yea. Tak per, makan... makan.

No comments: