Wednesday 26 September 2012

Bini-bini Perkasa Main Bola Jaring

Dah lama tak main sukan kesukaan aku ni. Tapi aku tidaklah terer... sekadar rembat aje. Makanya, apabila ada peluang, aku mainlah. Pakai baju kurung pon kurunglah. He... Main 5 minit pon dah terjelir lidah.

Saksikanlah aksi dan lagak ngeri bini-bini orang perkasa ini di blog aku.


 
undi dulu beb... hah air!

 jaga-jaga... aku nak tunjuk bakat nih.


  main bola ke cari gaduh cik kak oii.. tak dengar dah pengadil tiup wisel ker... pengadil warning ker. Kalau kena tembak baru berenti. he. Mula2 main memang skima, ikut peraturan. Tapi, bila dah penat bertukar jadi wresling pulak.

 panas weh. Mana bola nih... tak sabau2 nak syut.

Balik rumah aku rasa pelik ngaper lutut aku ni rasa tegang jer. Alah... biasalah orang bmw 4 siri kan. Oh... baru teringat rupanya petang tadi main bola jaring bagai nak patah kaki.Lain kali nak buat aktiviti lasak kena buat strecing dan waming up dulu ya anak2...




No comments: