Sunday 4 March 2012

Nh Colla Plus, Kedai Pak Guard vs Kedai Wak

Hari nis aku gi jalan-jalan kat Giant. Tetiber rasa nak masuk Guardian nak tengok produk Hajah Tok Ti - SimplySiti.  Kot2 ader, so tak payahlah aku ke dalam bandor.

Aku guna satu produknya. Nak gaks nampak berseri macam beliau kan? Rupanyer kat sini pon dah ada barang2 SS yer. Sebelum nih, aku dapatkan semer tu kat kedai Wak .... Watson Nyambet. He..he.

Sambil2 tuh melilau gaks tengok nh colla plus. Bukan nak beli pon sebabnya aku dah beli 3 tong kat kedai Wak tu minggu lepas. Harganya murah, jimat dekat 20 hinggit setong. Tapiiii, yang sedih dan terketar2 pabila tengok reger kat sini lagi murah wei...

RM418 untuk 3 tong @ 
RM139.30 setong. Huuuuuwaa....

Lain kali kena gi survey kat Pak Guard dulu lah eh...




No comments: