Wednesday 12 December 2012

Apa Kubuat Pada 12/12/12

Tarikh cantik. Ramai yang ambik peluang untuk abadikan tarikh cantik ni untuk sesuatu peristiwa atau agenda penting dalam hidup. Kalau yang bujang pilih tarikh nikah, yang mengandung pula boleh buat pembedahan lahirkan anak. Ada jugak yang yang saja2 meraikan tarikh ni dengan buat majlis makan2,  tempah kek ambik2 gambar, dan macam2 cara lagi. Maklumlah 100 tahun sekali. Aku buat aper ehh?

1. Pergi klinik sebab badan gatal2 seluruh badan, naik berbintat. Macam biasa doktor kata alergi. Salah makan. Rasanya tak ada salahnya makanan aku hari semalam, cuma yang lain sikit sebab makan buah binjai untuk kali pertama musim ini. Itu pun tak luar biasa sebab aku selalu makan. Doktor kata boleh jadi sebablah kalau nak jadi....okaylah. Dapat ubat2. Balik... ternampak orang jual buah binjal dan beli lagi. he.

2. Dapat surat yang menyatakan permohonan aku telah lulus. Suatu peningkatan dalam hidup aku kiranya. alhamdulillah, syukur sesangat.Yea....

3. Makan ubat dan tidur.....zzzzz


No comments: