Wednesday 25 April 2012

Aku Cuba Beli Dengan Lelong.com Pulaks


Saper pernah beli ngan lelong? hari nis, aku cuba beli on line lagi... ngan Lelong.com. Ok ke demer tuh??

sebelum ni aku pernah beli tudung online. Mula2 berpuas hati tapi bila dua tiga kali berurusan, barang yang sampai tak memuaskan hati. 2 tudung yang aku oder berlubang macam kena lilin@api. Aduh.... menyakitkan hati.


Memang ada polisi boleh hantar balik dalam masa 3 hari. Urgh... 3 hari, kena pergi pejabat pos lagi. Malas ah. konon dapat beli murah, akhirnya rugi. Korang pernah kena?

pabila barang sampai aku update ah entri niss... 

Sambungan....

Sabtu 28 April,
masa aku doks layan mataku yang jadi semakin berat, tiba2 tepon bernyanyi2 riang. Oo... daripada skynet yer. Apa?? ada barang. Okeh.

Ha.., barang aku dah sampai. Mintak tulun AK mbikkan. Pabila dibuka kotaknya.... ak. aku cukup puas hati. So, nak oder lagih.




No comments: