Friday 4 May 2012

Beli Buku Doktor Umum, Memoir Tun Dr Mahathir Mohamad

Pabila buku ni diterbitkan tahun lalu, ia dalam bahasa Inggeris. Aku berminat nak beli, tapi memandangkan aku hanya cukup2 makan saja subjek ini, makanya aku menahan diri dulu lah. Pas tu, aku tengok buku ni dalam versi Tamil.... so aku tahu akan ada versi ibunda aku. 

Alhamdulillah, pada tahun ni, keluar jugak buku idamanku. Maka dengan bangga dan gumbira aku mencapainya dalam kedai buku Popular. Gadis penjual tu kata, hanya di MPH dan Popular saja yang jual.... iyer ke?? tah...ntah aku dapat diskaun di kedai buku lain tak??

Kengkawan nampak pelik semacam ajer apabila tahu aku beli buku niss. 
Sebenornya, aku memang suker beli buku tebal2. Kalau tak habis baca sekarang pon, boleh sambung pabila aku pencen nanti.... he.

jom beli, tambah pengetahuan, regernya...

No comments: