Tuesday 30 April 2013

Semoga Rohnya Dicucuri Rahmat

Aku dapat mesej tentang kemalangan ni daripada en.kamal ketika aku baru sampai kat tempat kerja. Lantas aku minta izin boss untuk keluar kejap ke hospital. Alangkah pilu dan syahdu ketika aku dibawa ke bilik mayat. Tiga van jenazah sedang menanti....

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan kepada Ghazali, semoga cepat sembuh, bersabar dan reda hendaknya. Allah Maha Penyayang.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

TIMBALAN KPN UCAP TAKZIAH KEPADA MANGSA KEMALANGAN DI TERENGGANU

Kuala Terengganu, 30 April - Timbalan Ketua Polis Negara Tan Sri
Khalid Abu Bakar mengucapkan takziah kepada keluarga pegawai polis yang terbabit dalam kemalangan ngeri di Jalan Kuala Terengganu-Kuala Berang dekat Kampung Sungai Mali awal pagi ini.

"Saya ucap takziah kepada keluarga mangsa dan berharap mereka bersabar dengan apa yang telah berlaku," katanya ketika melawat Superitendan Ghazali Daud, 49, dan empat anaknya yang cedera dalam kemalangan itu, di Hospital Sultanah Nur Zahirah di sini hari ini.

Dalam kejadian itu isteri Ghazali, Haniza Abd Rahman, 40; serta dua lagi anaknya Ahmad Firdaus Izzudin, 11; dan Nur Aliah Adibah, 10, terkorban.

Empat anak Ghazali yang cedera ialah Nur Aliah Afifah, 7; Nur Aliah Atikah, 6; Aina Yusra, 3; dan Akilah Husnah, berusia tujuh bulan.

Jenazah ketiga beranak itu selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Gong Datuk di sini kira-kira pukul 2.30 petang tadi. - BERNAMA

No comments: