Sunday 20 October 2013

Suami Muda Tue, Tahniah...

Tahniah buat kenalan yang melangsungkan pernikahan pada raya kedua baru-baru ni. Aku tak dapat hadir meski diundang. Tadi sempat aku menemuduga dia tentang suami baharunya. Katanya suaminya orang bujang... umur baru 29 sedang dia 40. Waw... apa yang wawnya?

Waw aku sebab terharu ada yang baik hati sudi menyuntingnya sebagai isteri meski beza usia yang jauh. Berstatus ibu tunggal 3 anak lagi. Selalunya orang sinis pabila orang muda kahwin dengan wanita lebih tua. Sinis entah menyindir yang muda atau mengata yang tua. Tapi aku sungguh kagum dengan pasangan sebegini... ( bukannya aku berangan weh! ) Sebabnya mereka perlu kebal dan tebal.

Semoga pengantin baharu ini tabah dan bersabar dalam mengharung dunia rumah tangga. Kekal bahagia selamanya. Aku nak cari hadiah yang istimewa untuk mereka.

No comments: