Wednesday 2 January 2013

Setahun Sudah Berlalu

Hari ni cukuplah setahun aku menulis di alam maya. Segala yang karut marut telahku wadahkan untuk tatapan aku sendiri. Yaa... aku puas!.

Selamat Ulang Tahun Sayang....semoga apa ku akan lalui indah2 dan kreatif belaka.

*******************

tadi aku pergi ambil baju kurung yang telah siap di rumah teler. Sebab aku dah biasa, aku ambik sendiri je bajuku dalam almari. 

Ohhh....huduhnya... aku jadi pelik mengapa aku terbeli kain yang agak jelik di mataku ( sori ye... cantik kan subjektif) Tiba2 rasa menyesal... aku ni jahat sikittt, baju yang aku tak berkenan takkan ku pakai punya meskipun orang bagi percuma... jahat. Bukan apa, rasa tak selesa dan serba tak kena. Nanti tak pasal2 mudi pulak.

Eehh... tu orang punya wei... kata tukang jahit.
?????? :-) laa. Malulah jugak.

Tapi kan, aku respek betul ngan teler2 ni, kain menimbun pon boleh ingat ( tapi ada gaks kes terpencil yang tersalah jahit kain orang lain ). Sedangkan aku, kain sehelaipon tak hingat. 

Terima kasih tukang jahit yang buatkan aku baju dengan kemas dan cantik.

 




No comments: